A Bolero for the Fall

10.06.2011












Good morning!
The day looks so yummy! but according to my swaying hair and breezy eyelashes, its mid temperature. Arent we always ready for some light breeze against our hair ^=^
Fall means we can take out our cozy knits (including skirts) and warm outerwear while we still enjoy the soft warmth of the sun.

Another great fact about the fall is that were preparing for the holidays. Instead of thinking about why we havent added sparkle and glimmer, we need to focus on how much glimmer we want to use and the amount of sequin we want to carry on with throughout our leafy days. 
I chose this special number. 
Ive always wanted to be a bolero for Halloween, what better way to sport a bolero jacket, than a vintage one. Ive been wanting to wear this skirt for months and months...but Ive been waiting for that one day when I find the right outfit ^=^ 
It takes time to find the right outfit, and when you do, you can add and replace other pieces to suit your daily need thereafter.
 If you have any great ideas in wearing furry skirts and sparkly boleros, send them to me! I would love to see how you put things together, and what I can help you with <3 My email is up there ^=^
Pleasant day to all! Now its time to take a dip <3
Love, Adri.




Espanol:
Buenos Dias!
El dia de hoy se mira tan soleado, pero como noto que mi pelo se mueve de lado para lado y mis pestanas se sienten ventosos se que ya llega el verano! Cuando no tenemos tiempo para un poco de viento en nuestro rostro...Ya es tiempo para sacar nuestras vestiduras mas calientitas...(incluyendo las vestiduras cortas) para poder llenas el dia de encanto entre los dias del pasadero de ojitas <3


Otro hecho es que ya llega el tiempo de gracias, navidad y nuevo ano! Entonces es vez de pendar si quieres ropa brillosa, empieza a buscar cuanto brillo quieres porque ya no es opcion!


Me encanta mi nuevo sueter, esta completamente brilloso. Es antiguo pero la verdad, es bello! Y meses traigo que no me eh querido poner mi falda! Pero ya me hizo falta, entonces sin precaucion me la puse! Y Voila, me salio bien. Es nadamas con practica en la cual podemos saber como se nos mira algo. Y ahorra si voy a poder ponermela mucho mas. Porque cuando me pongo algo, siento que me lo puedo poner muchas mas veces con cambiar mi blusa, o agregar medias y zamatillas altas....tantas manera en la cual uno se puede poner la ropa! Intentalo!

Mandenme fotos! y tambien les ayudare en averiguar como algo funciona, o como de incredible te miras! Seria un encanto! Mi informacion de contacto esta debajo de "Email".


Con mucho amor, Adri <3

DIY Feather Skirt/ Ebay Vintage Sequin Bolero/ INC Macy's Flats/ Club Mocano Layered Blouse/ Vintage Accessories

Subscribe to BornOriginGal