Dancing on the Moon

10.15.2011


 This morning...I had an epiphany. 
I used to be one of the infamous "shopaholics"...
and have been struggling with lifes strong decisions ever since...

I really have been wanting to buy silver oxfords...I looked in my closet and said...who wants a makeover.
I found my very old  pair of tap dancing shoes I purchased on Ebay...about 2 years ago. I used to wear them with my spring dresses back in 2009 <3 So fun!
...after memory lane....painting had begun
[Please don't forget to wear goggles and a mask over your face!
Like my lovely boss says: Health first!]
I painted them silver...with the home depot Silver table wax shine. 
I did review over the internet what I can and cannot paint...it said it works fine on canvas and leather...so VOILA!
A New Pair of Silver Oxfords...$0.




 Now we have to go grocery shopping, so Toodles, my lovelies!
Check back with me on Tumblr; later on today! 

Love, Adri ^=^


Espanol: 
Esta mañana ... tuve una epifanía.
Yo era una de las infamosas "compradora compulsiva" ...
y desde entonces, eh estado luchando con estas decisiones fuertes...^=^
 
Pero! realmente tengo ganas de comprar oxfords plateadas ... 
busqué en mi armario y dije ... quien quiere un cambio de imagen?
 
Encontré a mi zapatillas muy antigua que compre en Ebay, hace aproximadamente 2 años.
Yo me los compusia con vestidos de primavera en el 2009 <3 tan interesantes!
Después de pensar en mis recuerdos, empezo el cambio de imagen.
 
[Por favor no se les olvide de llevar gafas y una máscara sobre su cara!
como dice mi jefa: Primero viene la Salud!]
 
Y a cuanto los acabe de pintar con una pintura que compre en la 
Home Depot... brillaban con hermosura, y encanto.
Yo revise por Internet lo que puedo y no puedo pintar con esta pintura ... dice que funciona bien conlona y cuero ... así que VOILA!
Un nuevo par de Oxfords Plateados ... $ 0.

Ya es tiempo de girarme a hirme de compras!
Visitenme en mi Tumblr mas alratito.

Con mucho mucho mucho amor, 
Adri <3



DIY Silver Tap Dancing Shoes/ Express Zelda Boot Cut Jeans/ 
Urban Outfitters Sweater/ Vintage Sequin Clutch & Vintage Accessories

Subscribe to BornOriginGal