You make me want to crochet.

9.19.2011


...As I was getting home last week, I couldn't help but go back to my drawing board to change things up with my designs. I mean.... sometimes, we see things we just love, that are reachable to our own hands. Do I hear a DIY?







As I was passing by Beverly's about 2 weeks ago, I purchased these awesome studs! I carefully placed them on the backside heel of my black pumps...I felt like there was something missing! So a few days ago I decided to spray paint my entire shoe with black matte "design master" spray paint, and completed the look with an Acrylic design master Spray paint overlay....so I came up with these. They're simple, they're chic, and they go with everything! I love them even more than the first time I laid eyes on them [at Macy's].

"We are all on this earth together learning and teaching together in many different ways"

BTW:
I just created a Tumblr ^=^ & I update basically every day! You can visit me here:
http://adri-thestylist.tumblr.com/



Espanol:... Cuando estaba llegando a mi casa la semana pasada, yo javascript:void(0)no pude evitar volver a mi tabla de diseños para repasar con mis diseños. Quiero decir .... A veces, vemos cosas en la cual nos enamoramos, y son tan accesibles en nuestras propias manos. Me imagino... un DIY?




Como yo estaba pasando por la tienda de arte "Beverly's" cerca de hace 2 semanas, compre estos "studs" impresionantes! Con mucho cuidado las colocó en la parte posterior de mi tacón negro ... Sentí que le faltaba algo! Así que hace unos días me decidí a pintar mi zapatilla a pintura de color negro "Design Master" , y completó la apariencia con un spray acrilico de "Design Master" en color claro .... salieron con encanto. Son simples, son elegantes, y se van con todo! Me encantan aún más que la primera vez que puse mis ojos en ellos [en la Macy's].

"Todos estamos juntos en esta tierra llena de sabiduria y aprendizaje, conjuntamente lo ensenamos de muchas maneras diferentes"

Antes de que se me olvide:
Acabo de crear un Tumblr ^ = ^ y mando mensajes de actualización, básicamente, todos los días! Me puedes visitar aquí:

http://adri-thestylist.tumblr.com/




Adios ^=^
<3 Adri.





Vintage Sequin Coat & Clutch/ Urban Outfitters Crochet Skirt/ Sheer Express Black Blouse/ Black Patent DIY Pumps/ Bone Vintage Necklace

Subscribe to BornOriginGal