Daring classics.

8.28.2011








Once upon a time, I browsed through my madresitas closet, hoping and pleading that I would grow old enough to wear her clothes; memories come to mind, her style was effortless, romantic beauty and elegance. Long and behold, a century later, she’s given me the gift of wearing the golden apple of garments. Of course I want to wear it all ( at the same time,) but I prefer to be modest with myself. Of course, she did give me one condition, by following pure guidelines you reach your pure sense of fashion, “and be nice!”, she says.

There can be a strong boundary within trends and classics & I really like to separate business from personal but how can we wear what we want to wear, with what we are expected to wear; whether were in the 20 something century or even just at work. Easy! I browse through my closet to match my new found skirt I found on the powerful tool of Ebay (which in fact looks just like an item in my golden apple of garments) Mmmmm it’s as delicious as the juicy red of a watermelon. Now I have to think to myself…I’ve got to work, and I refuse to wear my work wear to meet my girls; but! I don’t want to wear black for an outing…so all you really need are basically 1-3 items to make the difference…Voala!

Maybe all we need is a bit of modesty in our choice of outerwear, to match on pure innerwear.

Tick tock - Tick tock, before no time, I'm out the door.



Espanol: Érase una vez, que revisaba a través del armario de mi madresita, esperando y rogando que iba a crecer la edad suficiente para llevar su ropa sobre mi, los recuerdos viven en mi mente, su estilo era la belleza sin esfuerzo, romántico y elegante. Al fin, ella me ha dado el don de llevar el armario de frutas. Por supuesto que me lo quiero llevar todo (ponérmelo todo a la vez). Por supuesto, todo viene con condiciones, siguiendo la guía pura te llega el sentido puro del estilo; "y ser amable!", Dice.

Si existe una línea gruesa dentro de las moda y los clásicos; y a mi me gusta separar mi gusto personal de vestidura y mi vestidura de negocio. ¿Cómo podemos intercambiar el gusto dentre lo que queremos llevar, y la expectiva de lo debemos de llevar? ; aunque sea el siglo 20 y algo o poliza de la vestidura en el trabajo . Es fácil! Revisando mi armario para encontrar algo que coincida con mi nueva falda que encontré en la poderosa herramienta de Ebay! (que en realidad se parece a un artículo en mi armario de frutas) “Mmmmm” es tan delicioso como el rojo de una sandía jugosa. Ahora tengo que pensar ... Tengo que trabajar, y me niego a usar mi ropa de trabajo para juntarme con mis amigas, pero! No quiero vestir de negro para nuestro paseo ... así que lo único que necesitas son básicamente 1-3 articulor de ropa, para marcar una gran diferencia ... Voala!

Tal vez todo lo que necesitamos es un poco de modestia en la elección de ropa exteriormente, para reflexionar como somos interiormente. Empezamos puros, hay que regresar a nuestro básicos.

Adios! <3 Adri
First look: T by Alexander Wang Blouse/ BCBG Black camisole/ J Crew Black Patent Slim Belt/ Vince Camuto "VC Bette" Peep Toes/ Vintage Koret Skirt & accessories

Second look: Black Plastic island Cropped Leather jacket/ Lauren Conrad Floral Blouse/ BCBG T Strap Gold Glitter Platforms/ Vintage Koret Skirt & accessories

Subscribe to BornOriginGal