Forest Blues :)

7.23.2011



I work a large amount of time, so often times I don't have the opportunity to take an adventure for the day; I love to explore. I love exploring in the city, at the store, in my street, on my deck, or even at a nice escape, like a forest. This is my way of saying hello to the wild, hello to adventures, and welcome the breeze my way. I welcome everyone to take the time to enjoy your surroundings, the real ones. Every scenery is an inspiration.



Spanish: "Trabajo una gran cantidad de tiempo, puede ser la razon que muchas veces no tengo la oportunidad de tomar una aventura por el día; me encanta tanto explorar. Me encanta explorar en la ciudad, en la tienda, en mi calle, en mi terraza, o tomarme un escape agradable, como a un bosque. Esta es mi manera de invitar la esencia del bosque, la esencia de las aventuras, y la bienvenida a la brisa. Invito a todos a tomar el tiempo para disfrutar de su alrededor, la realidad de la adventura. Cada paisaje es una fuente de inspiración."

<3 Adri


Sunny Leigh Blouse/ Rachel Roy Loden Trouser/ Marc Jacobs Little Ukita with replaced Chain/ Trafalgar Easton Belt/ Alfani Stilettos/ Vintage Jewelry

Subscribe to BornOriginGal